Адміністративні питання

Завдання адміністрації персоналу структур Патріаршої курії УГКЦ:

  • здійснювати прийняття, переведення та звільнення з роботи працівників структур Патріаршої курії УГКЦ, приймати рішення щодо відряджень та надання відпусток працівникам;
  • затверджувати функціональні та посадові обов’язки працівників;
  • впроваджувати системний підхід до управління людським потенціалом;
  • приймати рішення щодо мотивації працівників;
  • підтримувати систему ефективних та конструктивних внутрішніх комунікацій;
  • видавати накази, розпорядження, інструкції та інші акти з кадрових питань, які є обов’язковими для працівників структур Патріаршої курії УГКЦ.

Адміністратор

Адміністратором персоналу структур Патріаршої курії є протоієрей Андрій Нагірняк.

Контактна інформація

Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, Київ 02002, Україна
Для кореспонденції: а/с 210, Київ 02002, Україна

о. Андрій Нагірняк,
адміністратор персоналу структур Патріаршої курії УГКЦ

Телефон/факс: +380 (44) 541-11-14
Ел. пошта: adm.patr.curia@ugcc.org.ua

Адреса: вул. Хуторівка, 35-Б, Львів 79031, Україна

с. Ірина Хомин, СНДМ,
референт

Телефон: +380 (96) 271-59-02
Ел. пошта: referent.secretariatuAPC@gmail.com

Ярослава Рак,
асистент референта

Телефон: +380 (98) 050-00-18
Ел. пошта: projects.curia@gmail.com

Марія Шингельська,
секретар

Телефон: +380 (98) 910-16-35
Ел. пошта: pcurialviv@ugcc.org.ua